Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Wszyscy klienci naszego sklepu mają prawo do zwrotu towaru do 14 dni kalendarzowych od dnia w którym otrzymali towar bez podawania przyczyn oraz nie ponoszą żadnych kosztów, jedynym kosztem jest opłata pocztowa lub kurierska pobierana za wysyłkę towaru.

Warunki:

- Towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, towar musi być zapakowany w opakowanie fabryczne.

- Zwracany towar należy odesłać, na koszt sklepu, wraz z otrzymanymi dokumentami.

- Należy poinformować Sklep o zwrocie towaru poprzez maila biuro@swiat-diesla.pl lub drogą telefoniczną + 48 725 802 802

- Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej.

REKLAMACJE


Gdy Klient po otrzymaniu towaru znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Świat-Diesla

Biuro Obsługi Klienta
Świat-Diesla
ul. Komisji Edukacji Narodowej 20
37-450 Stalowa Wola

- Klient ma prawo poprosić o usunięcie wady, wymiany uszkodzonego towaru na nowy a także ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

- Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

- Do odsyłanego towaru należy dołączyć wszelkie dokumenty . Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep zobowiązuje się zwrócić nabywcy równowartość ceny lub zaoferuje części zamienne w przypadku gdy sklep nie posiada asortymentu na stanie.

- Gdy reklamacja okaże się bezpodstawna może zostać odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt klienta.

- Świat-Diesla udziela rocznej gwarancji na sprzedane części.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel