Sprawdź co różni pompy paliwa Delphi i Bosch.

2018-06-08

Sprawdź co różni pompy paliwa Delphi i Bosch. Co opiłkuje w pompach wysokiego ciśnienia?




Pompa wysokiego ciśnienia Bosch po regeneracji przed wysyłką

Sprawdź co różni pompy paliwa Bosch i Delphi - Pompa Wysokiego ciśnienia Bosch CP3



Pompa wysokiego ciśnienia najważniejszym elementem układu CR?

Bezpieczeństwo na drodze zależy nie tylko od umiejętności kierowcy, ale też od stanu, w jakim znajduje się samochód. Sprawny pojazd gwarantuje również komfort płynnej jazdy, dlatego należy zadbać o to, aby wszystkie elementy układu działały bez zarzutu. Jednym z nich jest Common Rail wyposażony w pompę wysokiego ciśnienia. Pompa spręża paliwo do wysokiego ciśnienia, dzięki czemu może być tłoczone z pompy do ciśnieniowego zasobnika połączonego z wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia Common Rail to niezbędny element mechanizmu samochodowego gwarantujący bezawaryjną pracę silnika.




Pompa Common Rail BOSCH CP3 przed wysyłką do klienta

Wtryskiwacze Common Rail



Delphi czy Bosch CP?


Na rynku znajduje się kilku producentów oferujących pompy Common Rail – Denso, Delphi i Bosch. Firmy dbają o to, aby dostarczać wysokiej jakości produkty będące częścią mechanizmu samochodowego. Nowa pompa Common Railb> ma zmniejszać emisję szkodliwych substancji do otoczenia oraz obniżać hałas. Wybierając konkretny model, warto mieć na uwadze, czym różnią się poszczególne podzespoły. Pompa wysokiego ciśnienia Bosch CP ma takie samo zastosowanie copompa koszowa Delphi, jednak inną budowę. Model Delphi nie ma wałka i zamiast mechanizmu mimośrodu wywołującego pracę tłoczków posiada zainstalowany w pompie kosz wyposażony w krzywki. Ma nieruchomą głowicę z przewodami odprowadzania sprężonego paliwa, mimo to ciśnienie osiąga podobne wartości jak w przypadku pompy wysokiego ciśnienia Bosch CP. Wybór pomiędzy nimi nie jest taki oczywisty, zależy od upodobań kierującego oraz modelu samochodu, jakim się porusza.




Pompa Common Rail na stole

Cena pompy wysokiego ciśnienia to cena sprawnego układu CR i wtryskiwaczy



Regeneracja poszczególnych części układu


Gdy ten element układu zaczyna się psuć, nie oznacza, że musimy od razu wymieniać go na nowy. Możliwa jest naprawa pompy wysokiego ciśnienia, która pozwoli zregenerować część, zwłaszcza w przypadku pompy wysokiego ciśnienia Common Rail Delphi. Opiłkujące krzywki wymagają regeneracji, która pozwoli im przywrócić naturalny i poprawny stan. Jednym z najważniejszych układów w samochodzie jest układ hamulcowy odpowiedzialny przede wszystkim za bezpieczeństwo na drodze. Najważniejsze jest, aby wszystkie części wchodzące w jego skład działały bez zarzutu. Elementy uszczelniające odgrywają ważną rolę. Gumowy pierścień umieszczony w zacisku zapobiega wydostawaniu się płynu hamulcowego podczas ruchu tłoczka. Zmatowiała powierzchnia tłoczka ma jedynie powierzchniowe oznaki korozji, które wystarczy przeszlifować, aby zwiększyć sprawność zacisku w układzie hamulcowym.




Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel